logo-samandehi
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فوق‌ستاره‌ها در لیست خرید سعودی‌ها

فوق‌ستاره‌ها در لیست خرید سعودی‌ها

۱۷٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰پوند برای انتقال ستاره‌ها به لیگ عربستان

فوق‌ستاره‌ها در لیست خرید سعودی‌ها، این تازه آغار داستان است!

آغاز ماجرای جاه‌طلبانه این کشور خاورمیانه با انتقال چندین، ستاره به لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی اتفاق افتاد و همچنین پروژه آن‌ها با ۱۷ میلیارد پوند تا سال ۲۰۳۰ ادامه پیدا خواهد کرد.

یکی از چندین ستاره برجسته‌، کیلیان امباپه است که به عنوان بخشی از برنامه ۷ ساله‌ای که تعیین شده، می تواند به لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی بپیوندد.

تابستان امسال، تعدادی از بازیکنان اروپایی به عربستان رفتند. تعدادی دیگر، مانند کیلیان امباپه به این لیگ لینک شده‌اند و این هزینه‌ها بعد از تابستان  هم ادامه خواهد داشت.

وزارت ورزش عربستان سعودی از الان تا سال ۲۰۳۰، مبلغ ۱۷ میلیارد پوند برای نقل‌وانتقالات لیگ حرفه‌ای عربستان ارائه خواهد کرد.

امباپه که در اولویت قرار دارد، پیشنهاد ۲۵۹ میلیون پوندی الهلال را پذیرفته است.

همچنین قهرمان ۱۸ دوره لیگ عربستان هم به فوق‌ستاره فرانسوی، یک قرارداد شگفت‌انگیز ۶۰۰ میلیون پوند در سال را پیشنهاد داده است، که این قرار داد باعث می شود این بازیکن به پردرآمدترین ورزشکار تمام دوران تبدیل خواهد شد.

این هزینه‌ها به همین‌جا تمام نمی‌شوند، نیمار و لوکا مودریچ هم همین تابستان مورد هدف قرار گرفته اند. گزارش‌ها نشان می دهد که اگر نیمار به خاورمیانه منتقل شود، می‌تواند سالانه ۱۷۲ میلیون پوند درآمد داشته باشد. الهلال در نظر دارد پیشنهادی ۳۸ میلیون پوندی به پی‌اس‌جی برای انتقال او ارائه دهد.

الهلال با قراردادی ۱۷۰ میلیون پوندی مودریچ را هم هدف قرار داده است و آن‌ها می‌توانند سال آینده حرکتی جاه‌طلبانه برای روبرت لواندوفسکی داشته باشند. لواندوفسکی بیان کرد که تابستان امسال به عربستان نقل مکان نمی‌کند و در این موضوع به بازیکنانی مثل هئونگ مین سون، روملو لوکاکو و جیمی واردی می‌پیوندد.

باید مد نظر داشت که ریاض محرز ستاره منچسترسیتی، در آستانه ورود به لیگ عربستان هستند، که قرار است پس از توافق بر سر قرارداد، هفته‌ای ۵۰۰ هزار پوند، انتقال ۳۰ میلیون پوندی‌اش به الاهلی را دریافت کند.

هم‌تیمی او برناردو سیلوا هم مورد توجه الهلال است و می‌تواند سالیانه ۴۱ میلیون پوند در عربستان سعودی به‌دست آورد.

این ستاره پرتغالی می‌تواند راه چند بازیکن لیگ برتری را برود که تصمیم گرفته‌اند به خاورمیانه بروند. همچنین، ستاره‌های چلسی مثل ادوارد مندی و کالیدو کولیبالی به ترتیب به الاهلی و الهلال رفتند، در حالی که تیاگو سیلوا، هم‌تیمی آن‌ها مورد توجه تیم‌های عربستانی قرار گرفت. الکس تلس مدافع منچستریونایتد، هم هفته گذشته پس از تکمیل، انتقال ۴ میلیون پوندی‌اش به النصر، در این تیم به کریستیانو رونالدو پیوست.

در حالی که کریم بنزما، یکی از مطرح‌ترین بازیکنانی است که پس از توافق با الاتحاد برای قراردادی ۳۴۲ میلیون پوندی به این کشور منتقل شد.

بازیکنان دیگری مثل جردن هندرسون، فابینیو و آلن سن‌ماکسیمن همگی در آستانه انتقال‌های پولساز هستند که آخری قرار است با ۴۰ میلیون پوند نیوکاسل را ترک کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.