logo-samandehi
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اسناد مذاکره ایران و AFC؛ میزبانی چگونه از بین رفت؟

در تاریخ ۱۵ اسفند، کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه ای در ارتباط با مسائل و حواشی اعطای میزبانی به فدراسون فوتبال ایران زدند.

به گزارش ورزش سه، بعد از ارسال مدارک دریافت میزبانی از طرف چهار باشگاه ایرانی که در لیگ قهرمانان حضور دارند و نیز فدراسیون فوتبال برای دو رقابت مهمی که پیش رو است (لیگ قهرمانان و مرحله اول مقدماتی جام جهانی)، کنفدراسیون فوتبال آسیا در جواب این دو نامه مهم، به دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران محمد نبی نامه ای ارسال کرده است.

در این نامه که قبلاً بخشی از آن در ورزش سه مورد بحث و بررسی و تحلیل قرار گرفته است، این کنفدراسیون چالش ها و مشکلاتی که ایران برای میزبانی رقابتها را دارد بطور کامل نام برده است. البته در این نامه خبری مبنی بر رد تقاضای ایران جهت میزبانی وجود ندارد اما طبق مفاد نامه قرارداد کاملاً واضح است که به چه دلایلی ایران میزبان شایسته و مطلوبی برای رقابتهای آسیایی از طرف نهاد برگزار کننده این دوره از مسابقات نیست.

در نامه ای که ویند سور جان دبیرکل ای اف سی خطاب به نبی زده است مشخص است چالش ها و مشکلاتی که ایران دارد از جمله مسائلی مانند تحریم، حق پخش، مشکل نهادهای مالی و… باعث ایجاد مانع برای میزبانی این کشور شده است. که اکثر این مشکلات از نظر کنفدراسون آسیا، فرا سازمانی می باشند و لذا تصمیم گیری درباره آنها فراتر از حیطه فدراسیون فوتبال است.

باشگاه فرهنگی ورزشی کوآراد اسپرت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.