logo-samandehi
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استوری جذاب آنالیزور پرسپولیس در مورد چمن ورزشگاه مشهد

استوری جذاب آنالیزور پرسپولیس در مورد چمن ورزشگاه مشهد

 

قبل از شروع بازی پدیده مقابل پرسپولیس یحیی گل محمدی و افشین پیروانی به چمن بلند و نامناسب استادیوم امام رضای مشهد اعتراض کردند ولی این اعتراضات فایده ای نداشت.

به گزارش “ورزش سه”، شاید آنها فکر می کردند ناظر بازی مثل ناظر بازی فولاد در برابر پیکان که دستور داد تا خط طولی زمین به جای سابق خود برنگردد بازی را شروع نخواهد کرد دستور دهد که چمن استادیوم را با ماشین های مکانیکی کوتاه کنند و در غیر اینصورت بازی را شروع نخواهد کرد، اما ناظر بازی نه تنها به حرف ها گوش نکرد بلکه سرانجام بازی در همان چمن بلند و نامناسب برگزار شد.

 

پرسپولیس-پدیده

پرسپولیس-پدیده-کوآراد اسپرت

مهرداد خانبان آنالیزور پرسپولیس در استوری که در صفحه شخصی اش در اینستاگرام بارگذاری کرده با اندازه گیری مدعی شده چمن ورزشگاه مشهد یک سانت و نیم از استاندارد جهانی بزرگ تر است و در چنین شرایطی طبیعی بود که پرسپولیس نمیتواند روی همچین زمینی خوب بازی کند. او با فوتبال پاک طعنه ای هم به این رفتار زد. هر چند وحید فاضلی مربی تیم پدیده در کنفرانس خبری بعد از بازی یادآور شد تیم آنها هم تیمی است که روی زمین خوب بازی می کند و اصلا از اندازه چمن خبر نداشتند و اتفاقی که رخ داده است به هیچ عنوان طبیعی نبوده است.

کوآراد اسپرت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.